onsdag, oktober 10, 2007

strikke kafe i lillestrøm

Ariel til høyre hun lager fine kort og samler på te-poser som er uvanlige.

av en eller annen grunn får jeg nå ikke lagt inn flere bilder må prøve senere i dag eller i morgen gruelig irriterende,har jo ltt og vise frem.


hjelp en hekklende mann med egen garn butikk nærmere innfo kommer må bare finne lappen

han ga meg la den jo på et lurt sted. kattepus, karine.







fra venstre navn ukjent hanne ,stitch,elite.







Hjelp jeg har blitt "tagget" av Sylvette :) 7 Rariteter og Sannheter om meg selv:






1:Gruer meg sjikkelig til vinteren HATER SNØ gruff.



2:Leser altid avisen fra siste side og fremmover.



3:Er strikke gal strikker alltid hver uke dag fra 0645 til 700 hver meter nærmere målet.



4:Er alltid trøtt elsker og sove lenge



5:Hysterisk livred for mark og slanger



6:Spiser ikke fisk,men elsker krabbe.



7:Har symaskin men den er sjelden i bruk (dårlig sammvitig het for det)



Siden de fleste er blitt tagget er det fritt frem for den som har lyst.










Hit skal jeg ta meg tur mer innfo på Mauds garn

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei og hopp (eller bli sittende ;-))

Bare innom for en liten kikk! Ha en fin høst-helg!

Hvis jeg forstår deg rett så strikker du mellom hvart på sju og sju om morran? Skikkelig snålt, assa, for det gjør jeg og :-)

8:35 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home