lørdag, juli 07, 2007

Babushka tøffler /kose kannin /saartje`s bootees

Babushka tøfler.
Har hekklet et par tøffler i rødt og grønt ullteppe garn kunne godt ha tovet de på 50 grader men da veit jeg det til neste gang. En kose kanin :) men hva fyller man hode med så det blir barne sikkert ? gøy og prøve men trur ikke det blir så mange av denne, knota litt med hode og ørene. Den er i hvertfall myk og deilig brukte alpakka baby silke garnet.

Måtte bare prøve de søte baby skoene fra Saartje de er super raske og strikke, tenker jeg prøver meg på fler men i ett annet garn en alpakka.

Mens det ennå er litt igjen av helgen fortsetter jeg på en veske jeg skal tove og et nytt baby teppe.


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Søt kanin, og nydelige sokker. De må jeg nok snart prøve meg på jeg også! Ha en fin helg!

10:11 a.m.  
Blogger Fidus said...

For en produksjon du har!!! Hvor mange grader tovet du tøflene på ? Søt kanin, forresten !! Fått deg ny brødrister, forresten ?

10:55 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Bare en liten sommerhilsen! Flotte fot-plagg! Kan jo trenges litt ull på føttene nå i sommer...

11:45 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home