onsdag, august 22, 2007

Bainbridge Scarf

Kunne ikke la det være u prøvd ble så innspirert av Garn Te & Sjokolade
Det blei ganske så kult syntes nå jeg, så da jeg først var i farta ble det pulsvanter og panne bånd også. Selv om det ble et nytt prosjekt så fikk jeg jo brukt opp 3 nøster av garnet jeg fikk av søss.Klikk på bilde så blir det større er ikke så god til denne fotograferinga jeg da (ønsker meg nytt kamera )Håper nissen kommer med et :)
Må bare innrømme det er kjedelig og gjøre ferdig disse ufoene, men er i gang med og fullføre et par sokker i opal og pinne (skrekk og gru) nr2 . Det går ikke akurat fort, har jo begynt i full jobb og det merkes. Det blir dårlig med strikke tid har på følelsen at jeg bare sover og jobber skulle ha lest noen bøker som venter også, får lest 1 side og sovner tvert, bra sove medisin da :) Men det kommer seg sikkert når det får gått en stund.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Flott sett du har laget. Fargene var jo bare herlige.

12:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjempe flott sett:D
Ha ein flott kveld :)

1:37 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Klart det ble fint:-D men ærlig talt med et garn som heter "te og sjokolade", hvordan kan det bli annet enn bra??;-D

3:08 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Flott sett du har laget. Takk for komentaren i bloggen min. ja de er søte da de er så små.
hilsen Heidi/kattemor

11:55 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Så flott sett!
Nydelig farge :-)

2:25 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det ble jo kjempefint da,du får vist gjort litt fordi om du jobber og sover..syrran

2:57 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home