onsdag, oktober 03, 2007

strikke treff i tananger




dette deilige nøste lå på senga da vi kom til hotellet

krus må man jo ha, kjøpt på krabbeloftet

vi kosa oss mye med god mat og godt drikke



utsikten fra hotell vinduet


vi hadde blandet vær litt sol/regn/og vind men det gjør ingen ting for det er en nydelig plass.



fredags kvelden




lørdagens fangst

bussen som kjørte oss rundt, makan til presise garn hamstrere :) det var fort gjort i hver butikk for da rekker vi mere i neste ;)
tilbake etter en lang dag med store garn fangster



På Sandnes garn ble det masse garn og se og som vanlig er jeg alltid så treg med og bestemme meg trur nesten jeg angrer lit på at jeg ikke kjøpte mer :)

Elite handler ikke i poser men store bagger hihi

denne var utstilt i et vindu kul



her kjøpte jeg ingen tingen tru det eller ei

Mappe, ny pinne 30cm, knapper og nett fra Lana grossa.


dette skal bli et lite sjerf pulsvarmer og lue








dette har vert kjempe gøy tusen takk for en kjempe opplevelse til vibbedille og alle hjelperne hennes :) :)
jett om jeg skal til bake til neste år a !!!!!!!!





























2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg begynner å skjønne at jeg ikke var på rett sted da du var på strikektreff ! Dette må jeg selv på om det blir arr. flere ganger !
Flott blogg!

8:34 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Takk for sist og en flott helg! Nå har jeg sette på bildene dine og mimret om høstens vakreste eventyr! Gleder meg til neste gang jeg! Ha en flott helg!

1:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home