lørdag, juni 23, 2007

Ny bil og hmv gave

Endelig har jeg fåt bestilt meg ny bil,
gleder meg veldig til den kommer om ca 1 mnd.
Har ønsket meg en golf tdi en god stund,så da hyundayen måtte på verkstedet(det viste seg at det var bare en fille feil måtte få ny tennplugg hette hihi ) var ikke veien lang til auto e 18 og fikk låne bil til dagen etter det er fali det hehe.



Gaven fra min hemmelige venn er drit kul. håndtak til veske og 4 deilige nøster med ull teppe garn + veske pynt. slike håntak har jeg ikke sett før og er veldig glad for de :) syntes de var kule.


Beklager dårlig tlf bilder men foto aparatet er tomt for batteri.
4 noster ullteppe garn i sort og lime grønt kuleste håntak og veske pynt og et koselig kort fra atlanterhavsveien hm har ikke rukket og fåt skjekket dette nærmere.

Tusen tusen takk for en super gave min hemmelige venn.



1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer med ny bil. Det var en tøff sak!

2:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home