mandag, juni 11, 2007

data brudd

det er ikke noe gøy om dagen har ikke tillgang til innternet, pga strøm brudd på maskinen min.
sniker meg innom kristoffer sin når han er ute og bader med jentene,
så hobbyboden får jeg sett en gang i blandt. dette kan det ta lit tid og få fiksa på da vi må vente på ny strømkrets dings.
etter hvert kommer det bilder av en nydelig baby jakke med lue og sokker som som er heklet mønster står i allers(trur det er denne uka ) den er rosa. pst mønstret trur jeg kan bli fint til bruk på tepper også dette skal jeg prøve til neste gang.
og ikke minst så er jeg snart ferdig med den ponsjon jeg har holdt på med en stund.
har og begynt på et bølge teppe i grå toner for ei på jobben til barne vogn, det blir drit lekkert.
sukk :( den som hadde hatt datan i orden så hadde det blitt litt annet og se på en denne kjedelige skrifta.

1 Comments:

Blogger Tussilago said...

Lykke til med fiksing av dataproblemer.
Kan ikke tenke meg noe mer frustrerende, så jeg skjønner deg.
Når vi nå skal flytte...til et sted uten trådløst fiber-nett, slik vi har her...så blir det mer vrient for meg å blogge, titte i andres blogger osv..så jeg må finne en løsning på det!
Gleder meg til å se bilder av hekleriene dine!! Kunne tenke meg slikt mønster...liker å hekle...så jeg må titte etter det baldet i butikken!

5:41 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home