lørdag, juni 02, 2007

Garnmysteriet er løst

Så er garn mysteriet løst og det ble en fin strikke kurv. Det er greit og få brukt opp litt restegarn .Det er i hvertfall helt sikkert at det blir flere av denne sorten.
Kunne tenke meg og bruke deler av mønstret på veske etter hvert også, vi får se om ikke så lenge trur jeg.
måtte demontere vinstativet for og blokke den ut .

så er det bare og vente til den tørker

Tredde hele herligheten over ommen ,litt dårlig bilde kansje men det får duge ,bare så man får et vist inntrykk før den går i vaskemaskina.


Liv- Toril hobbyboden er den kreative hjernen bak hele mysteriet, tusen takk for at du er så kreativ Liv -Toril ,det har vert kjempe gøy og være med. Ønsker meg flere MYSTERIER jeg da. Kunne tenke meg i bommulsgarn da det er stor fare for at jeg har myyyye av det ligende.







10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer med denne herlige strikkekurven i "lollipop"-farger.

10:55 a.m.  
Blogger Marianne said...

Så fin strikkekurv i herlige farger!

11:09 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Flott løsning på mysteriet: for hvem trenger vel ikke en strikkekurv:-D??

Fine farger er det på den også, flotte saker:-)

11:11 a.m.  
Blogger Fidus said...

Så flott garnmysteriet ditt er blitt!! Jeg ga dessverre litt opp, tror det var Brilla og Jan som ropte høyt... Jeg rekker nok ikke Gillers mandag, men jeg her veldig lyst på en tur til Tønsberg!

1:31 p.m.  
Blogger amylin said...

Her var det mye fint. Flott strikkekurv i fine farger.

4:55 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Herlige farger, skikkelig "sukketøy"!!

6:40 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Lekkert resultat av mysteriet! Skal legge ut bilde selv så snart jeg er hjemme fra helgens Raulands-tur... den varer til tirsdag *S*

1:28 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Håndarbeidskurven din ble skikkelig lekker.Nydelige farger.

1:54 p.m.  
Blogger Tussilago said...

Denne ble kjempefin. Flotte farger du har satt sammen;))

3:30 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Så flott strikkekurven din ble! Angrer så på at jeg ikke ble med på garnmysteriet :-(

5:38 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home