tirsdag, mai 29, 2007

da er vi godt i gang med garnmysteriet jeg bruker bare rester av div ull garn og strikker til det er tomt for tråd.
er nå ferdig med 2 del og venter spent på neste del, håper det er det jeg trur det er da blir det helt klart flere.

Mens jeg venter må jeg vell nesten gjøre ferdig ponsjon jeg har holdt på med i snart et år phu!! den er gørr kjedelig mønstret stemmer ikke og må hekle ut i fra bilde i oppskriften har hetta igjen + montering og bilder kommer etter hvert når den er ferdig.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dette ser kjekkt ut.... kanskje ei veske?
http://in-my-mothers-name.blogspot.com

8:34 a.m.  
Blogger Tussilago said...

Syns dette ser tøft ut jeg...morsomme sommer-farger er det jeg tenker. Blir spennend eås e hva dette skal bli. Tenkte også først.."veske"...

8:20 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home