mandag, mai 07, 2007

En produktiv helg

Da jeg ikke "overhode" er glad i hage arbeide og det som følger med der av kryp korte og lange utgaver, skrekk og gru !! det finnes det i hvertfall mya av her. Har jo en unskylling da ALLERGI. Så tenkte jeg at dere skullle få se en blomst jeg kjøpte for et par dager siden kan settes både ute og inne. Syntes den blomstret med de fineste blomster, den står nå og koser seg i kjøkkenvinduet.


Tenk nå er Jan endelig ferdig mangler bånd og litt perler blir nok kjøpt i kveld på strikke treffet .Jeg er kjempe fornøyd og den passer til ei på 10 år.Da er det bare og strikke ferdig den andre får garn i kveld.

Tøffler til far str 43 heklet med nr1 garn trur det er fra sparkjøp syntes ikke det tover så bra kjekt og ha prøvd. Neste blir nok oppskriften forandret litt.


Måtte bare prøve denne jeg og greit med noe som er fort og strikke brukte 3 nøster Artic.



Har lagt opp 14m mer en i oppskriften funka greit, kastene ble strikket vrid ble penere det syntes nå jeg.
Brukte 2 nøster sport superwash fra Gjestal passer nok fra 7-10 år




Prøve dokka mi (nabo jenta ) med bolero strikket i
Sport superwash 2 nøster,




























1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oi, så masse flott!! Og for en nydelig blomst:-D

Likte særlig godt de tøflene, fin farge og form!:-)

11:16 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home