tirsdag, mai 01, 2007

Kate

Kate har motatt Svennebrevet
En høytidlig seanse i Drammen teater gøy og være med på.
De var 3 stk her fra Tofte Kate (frisørfaget) Runar og Kristian (snekkerfaget)

Kan jo ikke la være og fortsette og produsere disse, vet ikke om de er så annvenlige men søte er de.

Dette skal ikke bli et teppe men ......... den som venter får se, kan ta litt tid, lager en lapp i ny og ned. Det er jo så mye jeg har lyst til og lage og nååå måååå jeg tenke litt på og bli ferdig med alle de tingene jeg har beggynt på. Har en plan om og lage en egen mappe med lyst på prosjekter så får jeg en lettere oversikt (tror jeg).


Har kommet lit lenger på Jan og er kjempe glad for at det gikk greit. Den første jeg begynte på venter på mere garn, hittil har jeg brukt 150gr garn ikke ille.





1 Comments:

Blogger Strikkeglede said...

Jeg har også fått dilla på de babysokkene! Syns de er kjempeherlig:) Koselig blogg du har!

1:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home