onsdag, april 25, 2007

Kjedelig dag

I dag er en kjedelig dag ikke funnet på noe posetivt og gjøre, helt til nabo jenta på 5 kom en tur innom , det er jo koselig da :) så vi satte i gang og finger strikke noe hu syntes var kjempe gøy sendte henne hjem etterhvert med 150gr garn så hu har noe og drive med i kveld he he (mamman har garn allergi hi hi )


Denne blomsten er lagt til på ønsker og prøve lista, om ikke så lenge håper jeg at jeg kommer i gang.
Kunne yenke meg og strikke denne må bare leite etter oppskriften , trur jeg så den her www.strikkeglede.no på tidlig 80 tallet laget (vi) bhg annsatte hi hi ) mange jakker og gensere med denne løsningen

klikk på bilde så er den leselig (tror jeg da ? ) eller send en mail.


2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Denne genseren har jeg også siklet på i lengre tid! Hadde egentlig fortrengt det, men nå dukket jammen lysten opp igjen! Du har en flott og spennende blogg! Takk for titten!

5:33 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Dette ble IKKE en kjedelig dag for meg i alle fall! Og det tror jeg er DIN skyld ;-)))))))))

Eller tar jeg heeelt feil?

8:37 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home