torsdag, januar 29, 2009

Koselig hilsener

Denne har jeg fått av Marihøna
Lurer så på om kroppen min får plass inni en sånn den er jo bare drit kul.Kansje det blir neste prosjekt.

En venn for livet fått av kattemor ,det er så koselig med hilsninger innimellom.


Lue og baktus skjerf



Dissse tøfflene var kjemperaske og strikke




synd de blir så blasse i fargen når de er ferdig tovet.





Karius m/hull i mangel på hodepynt surret jeg skjerfet litt rundt hode brukte 2 nøster kitten









5 Comments:

Blogger Siv said...

Dmpet innom siden din i dag: Jammen lager du masse fint. Kommer nok til å titte innom ofte. Ha en fin helg. Hilsen Siv http://strikkeogtove.blogspot.com/

4:18 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Heisann Bente ! Endelig fant jeg bloggen din!
Imponerende å se så mye du har laga. Og så er det så supert at du har dratt i gang strikkekvelder på tofte. Gleder meg til tirsdag. Sjalet m englemasker er forresten ferdig. Takk for hjelpa m å lære de maskene. klem, hilde

10:12 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Så mye flott du har laget. Håper det blir ett Buskerundt-treff en gang i vår.

2:36 p.m.  
Blogger Inger said...

Så masse flott du har fått laget! Likte spesielt godt kariusskjerfet og lua.
Ha en fin søndag og morsdag!

6:06 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Innom for å ønske deg en god helg.
Ligger en liten hilsen til deg i bloggen min. Klem fra meg.

12:27 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home