mandag, juli 21, 2008

Nye sko

Her er bilder av garnet jeg kjøpte i Fredrikstad som jeg lovte og vise frem fra forje innleg.
5nøster Brilla
6nøster Bris


Vi skal i bryllup i august og da MÅ man pynte seg litt, og da er det jo kjekt og få seg et par nye sko :) Så synd at det er så langt til nermeste Uno butikk men vi var jo på harry tur forje uke .
Og der var det Uno butikk jippi.




Fikk kjøpt en jakke som er i samme farge som skoene kult, det som er så kjekt med Uno klær er at det er en rød tråd gjennom hele koleksjonen.
Det som plager meg er at man må pynte seg litt når man skal i bryllup og det er det verste jeg veit . Hadde tenkt og finne noe annet en kjole men det er ikke lett, men det er fortsatt noen uker til så hvem hvet,kansje det dukker opp noe annet en denne kjolen som ikke er brukt siden forje bryllup og det er 7 år siden :)


Bestilte en slik veske m/pinner kom i posten her om dagen er ikke så veldig innponert men kjekt og ha.





Eldste man har vert på ferie i Botzvana og handlet en gave til mor




+


passer fint til kjolen og greier.







Dillen for tiden er og sy striketøymapper m/lommer inni på sidene.








To brune kordfløyel og en av restene etter gardinene jeg laget for lenge siden.