lørdag, juli 26, 2008

Sy dilla +grytelapp along

Skulle bare i butikken en tur, i mellom tiden finner Quana ut at da er det greit med en lur i hage møblene hi hi .Hun vet så godt at det ikke er lov men ?? når katten er borte osv. Her har vi en uskyldig Quana som ble overasket av mor, kikker ned og later som inngen ting.Snur seg vekk når jeg spør hva hun gjør i soffan og puster ut (er du dum liksom,det er jo varmt og da så.....) nesten så jeg kan høre henne snakke hi hi men med mors bløte hjerte så får hun jo låv da, i dag, (det er jo varmt da ) Nå er det ordnet til med vifte og parasoller + bambusgardin, så Quana ikke skal koke helt bort i varmen for varm er hun , hun gidder ikke løpe etter nabo katta en gang .

På hobbyboden er det i gang en grytelapp along og det er jo ok og bli med på i sommer varmen.
Så da tenkte jeg og få ferdig disse, + og lage noen helt enkle. 2 sett grytelapper bør jeg vel klare (trur jeg )


Er bare sååå mega stolt har jo sydd en hel veske, med for og lommer både her og der.
Lomme i front og lomme bak + en stor lomme inni med glidelås, lommen inni ble litt bred men det er notert til neste gang + litt annet småtteri som man lærer under veis.






også flere strikkemapper med lommer i hver side inni disse er laget av voksduk med glade sommer farger. Disse sendes avgårde.




Lurerpå når jeg skal lære og legge knapper og div linker i sidene på bloggen .










5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Flotte grytelapper du lager! -Ja det er fryktelig varmt for de firbente om dagen, ikke mye futt i dem før i kveldinga nei! Her brukes hageslangen flittig på Doggen, og isklumper går ned på høykant. Ha en fortsatt fin sommertid :)

4:09 p.m.  
Blogger amylin said...

Så fine grytelapper og så flotte strikkemapper! Fortsatt god sommer!

1:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hehe, neeei, skjønner ikke hva du mener jeg mamma......dyr er goooooode:-D

og fårikål? er det grytelapp? Da sier jeg bare wow!:-o stiiiilig:-D

12:41 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjenner meg igjen med disse knappene..... Flotte strikkemapper du lager!Er de til salgs? Kjempefine grytelapper! Selv strikker jeg ulluer i sommervarmen...Familien tror jeg er gal!
Ellen

12:55 a.m.  
Anonymous Anonym said...

For en vakker hund du har. Og så mye fint du har laget.

11:55 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home