tirsdag, juli 01, 2008

Opprydding og strikketreff

Siden sist har jeg nå fått oversikt over alle ufoer (det er mange av dem) og ryddet ferdig i garn kaoset.Faktisk så ble det noen kilo med garn etter denne sorteringen.Men det var jo gøy og ikke minst smart og få skrivi ned hva man har i en egen bok, hadde ikke regnet med at det skulle bli 19 kilo :) men lit premie til seg selv det må man jo ha, lekkert Kauninøste ikke sant. Sy og strikke etg er nå ferdig ryddet
sybordet kan trekkes ut og legge en plate i ,så vips blir det størrre sybord.
Oppå baderoms innredningen som kansje burde vert montert snart, er kurvene med pågående og uferdige ting. Innerst i kroken klær som skal reparers en plastboks med stoffer, en kurv med nesten ferdig prosjekter ,en hvit kurv med div rester av heklegarn,de to siste kurvene er pakket og gjort klart til sommerferie tur . Er jo på tide og få noe ferdig


Garn hylla mi med div nøster sortert
slik:
overste hylle ullgarn, alpakka, evilla og kaunigarn.
Hylle 2: superwash garn som er flerfarget.
Hylle3: Opal garn og litt tovegarn.
Hylle4: Mønsterhefter,ull og spinne tene skal prøve og lære meg det en gang.
Hylle4:Bommulsgarn,pga fare for hundehår så har de fått en fin boks ok bo i :)
Kurven til høyre er det div heklede prosjekter, som jeg har bestemt at skal få ligge en stund til.
Og når resten av 2etg er ferdig så skal jeg vise dere resten av sy etg min,

Må jo bare sy litt i ny og ne nå når maskinen har fått fast plass,her er en bitte liten mappe til saks og målebånd osv.




En kjempestor mappe som skal bli en bursdags gave etter hvert.





Opal babykjolen er snart ferdig må bare få kjøpt litt mørk rosa bånd og garn, det er bare siste finnisj igjen.






Handle nettet er ferdig







Og her er litt stemningsbilder fra strikke treffet til Buskingene, ikke mange som kom men det var et koselig møte for det. Og heldige med været var vi og bare litt kaldt på beina hi hi.



















































Ecco med kolega, Fidus Glimt,














marita bk













En sånn må jeg få laget meg en gang, dette er maritabk sin



















4 Comments:

Blogger Inger said...

Kjekt å få ryddet litt i garnlageret sitt så en ser hvor mye det faktisk er! Her er alt bare kaos foreløpig, men har planer om å få ryddet litt etter hvert jeg også.

Ser ut som dere hadde et hyggelig treff på Blaafarveverket :o)

Ha en fortsatt flott sommeruke!

9:43 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Der har du fått ryddet opp skikkelig. Det samme holder jeg på med i dag. Kjenner at jeg blir inspirert av å se på alt jeg eier og har. Skal bli kjekt å få lage litt når rommet er ryddig.

1:20 p.m.  
Blogger Unknown said...

Så ryddig og fint du hadde det da, hos meg er det slett ikke så ryddig nei..
Nydelige ting du lager og jakken var så søt.
Ha en fin kreativ uke :-)

2:21 p.m.  
Blogger merete said...

Jeg lot meg inspirere av syromsryddinga di og fikk ferdig siste økt hos meg, - takk for det!
Et stort sybord inspirer til så mangt, og veskene/ mappene ble fine.
Så flott dere hadde det på blåfarveverket!

10:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home