søndag, oktober 26, 2008

På tide og blogge litt nå :)

Med strikke kurven full av god saker fra Gardemoen treffets garn kjøp er det ikke vanskelig og kose seg nå som det er mørkt og trist ute.
Selbuvotter til baby str:1år

sandnes alpakka, syntes de er lange men i følge min mor skal de vere sånn.så da blir det vel en til snart.

Heklede tøffler i Rosendal garnet fra nille ,måtte prøve er ikke innponert men greit og ha prøvd garnet.Tovet på 40gr finvask



Enda flere votter i alpakka som ble handlet inn i tananger




og 2 par i bris garnet




En vest strikket i garnet som ikke tovet :( mønster fra sandnes hefte.







Måtte bare prøve meg på en kaffe pose veske ,så jentene på jobb samlet poser hver dag.
Kult blir nok flere gøy og lage.




Endelig så fikk jeg vert her







og jeg er forelska











i











deilig










prøver og hakke et sjerf med heklenål går ganske tregt men kjekt og lære seg mønstret.














og handlet litt mere pinner og en kjempe kjekk mappe til pinnene










søt ikke sant














hekler noe noa skjerf av dette garnet og det blir drit fint (bilder kommer snart )
















Maud ønsket oss velkommen

















iiik bare 15 kr















herlige farger





























































ekkel men måtte bare :)























Takk for handelen damer




















På grende huset ble jeg forelska igjen

jum jum deilig skal bli et sjal av manos og alpakka garn en gang jeg får ånden over meg .
















































litt garn ble det jo handlet inn ikke fordi jeg trenger det men blir jo så lett påvirket jeg da :)

2 Comments:

Blogger Hannes hage said...

Det var en dugelig handling, så mye knallekkert garn du har fått kjøpt. Og mye lekkert har du laget også. Ønsker deg en god uke.

12:31 p.m.  
Blogger Inger said...

Hei Bente! Her har det jammen kommet mye nytt og fint siden jeg var innom sist. Ser ut som du har fått handlet inn nok garn så du har litt å holde på med på mørke høstkvelder :)
Ha en flott uke!

9:36 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home