søndag, august 17, 2008

Strikke treff i østfold og litt vesker

Hanne og jeg vi har vert på et koselig strikketreff i østfold
her har vi stich05
hanneno

elite og irenesol

silja og nina
synd at det ikke var flere som kom , men vi hadde det veldig koselig for det da.


driver og hekler en jakke fra nakken og ned.etter en surferunde på ravelry fant jeg en herlig blogg og den dama lager mye fint.
Siden jeg har vert på en lang leite runde etter en spesiell fasong på jakke så ble jeg så glad når jeg fant bloggen hennes.




veske produksjon det er gøy det


lomme bak







lommer inni stor og liten hempe til nøkkler.























Ha en god arbeids uke

jobber ekstra om dagen for nå er det nedtelling til Tananger treffet og jeg gleder meg veldig for i år får jeg en ekstra dag og det skal bli kos.




6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så lekre vesker du syr, den med hjertene på var akkurat min stil.

11:12 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Så mange lekre vesker du har laget.

Og så koselig med strikketreff

4:35 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Takk for et koselig treff ja :)

4:54 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Ser ut som et koselig treff.

12:05 p.m.  
Blogger janne - kathrine said...

Hei og god kveld :-)

Vel, nå er det veeeldig mye som skal vekk, så dette gjentas nok sikkert om ikke så alt for mange uker ;-)

God tur til Stavanger da!

Hilsen Janne - Kathrine

1:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Silja var visst den eneste jeg kjente fra treffet, men veldig moro å se bilder av de andre også. Veska di var kjempeflott, forresten.

3:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home