søndag, mars 30, 2008

Det ble vist 2 innlegg i dag

Det er ikke greit når man egentlig ikke vet hva man driver med og bare gjetter seg frem, klare selfølgeig og miste deler av forje innlegg :) Så da er det bare til og skrive på nytt .
Men her er et av mine ufor, Chevron Scarf du finner mange av de inne på Ravelry og mit er i alpakka mirasol mykt og deilig garn.
Et skrue sjerf, i nok et garn jeg ikke husker hva heter men det er puddel lignende og veldig mykt.Dette skal bli en jule gave men sier ikke til hvem, hihi .

Domino teppe er blitt litt større nå, jeg har brukt opp 1 nøste onlinegarn og begynt på nr2 og da er det tomt men det holder har jeg regnet ut. Tenker jeg strikker en blonde kant rundt i ensfarget blått når den tid kommer og det bør bli ferdig i utgangen av mai, for da kommer babyen til Rune og Tonje.


Opal genseren er endelig ferdig str 6-7 år mønster fra Bendiksgarn, brukte 6 tråders opal og 1nøste +litt til, det vil si at når jeg hadde 18 cm igjen av arm 2 så var det tomt på nøste nr 1.



Baby sokker er jo altids kos og strikke her er det opalgarn som har vert brukt.
Pulsvarmere i alpakka og kitten+litt puddel de var kjappe og lage kjøpte meg en gimpekrok som jeg måtte prøve og det førte til kanten rundt pulsvarmeren.
Aner ikke om disse gryteskrubbene er noe efektive men det er gøy og ha prøvd
jeg fant de hos maritabk








6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Herreminskaper som du produserer da menneske! Her var det myyye fint å se!

Vi ses kanskje snart i Lillestrøm? Har noen campingspørsmål! ;-)

11:13 a.m.  
Blogger Inger said...

Guri malla - så produktiv du er da! Så masse flott du lager.
Ha en fin uke!

12:05 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er så mye fint å se her. Linker til deg i bloggen min, håper det er OK

6:26 a.m.  
Blogger Hannes hage said...

Her var det mye fint å kikke på. Lurer på hvordan gryteskrubbene er å bruke, de så så stilig ut!

11:24 a.m.  
Blogger Fjellrosa said...

her var d skikkelig masse flott!!! ha en flott helg!!

10:58 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Så produktiv du er da. Skrubbene mine skrubber ikke så veldig, men oj, så gode å bruke. Ligger godt i hånden. Jeg fant de på bloggen til BenteB, forresten.
Dominoteppet blir nydelig - snart ferdig nå?

1:07 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home