tirsdag, april 10, 2007

Fortsettelse fra sist

Er ikke helt inni detta blogger greiene og får litt problemer når jeg skal legge inn flere bilder på en gang. Så det får bli i to omgannger noen ganger ,sånn er det bare orker ikke sette meg inn i detta akurat nå.
Fikk bestilling på et shilli sjal og det skulle ikke være så stort så jeg gikk ned til pnr 8 og det funka greit.Er veldig fornøyd med denne fargen.Kule høner pynter litt opp til slutt, ingen hemmlig het at jeg jobber i Lea`s Verden er det noe dere lurer på med det så send meg en mail. Til en opplysning så trenger vi fler forhandlere /evnt vertinner rundt omkring i dette land bare hyggelig og bli spurt .

 Posted by Picasa

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Her var det jammen mye nytt og fint siden sist jeg var her. Du har vært skikkelig prouktiv :-)

12:39 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home