søndag, januar 03, 2010

tja hva skal man si er jo bare såå treg men her er jeg igjenn ;)

Så er endelig julestria over og et nytt år er i sin spede beggynnelse :)
Og jeg gleder meg for hver dag som nermer seg vår og sommer ;)
Denne kom i hus føre jul og håper på bedre tid til og få utforsket saken hva jeg mangler osv

Ruller du med tollmodighet nedover :) finner du noe av det jeg laget før jul ;) og ikke aner jeg hvordan man unngår laaange mellomrom mellom bildene ? sorry.


Tone M sokker


votter fra Garnstudio


























































Er blitt så glad i Kerrtu sokke mønstret har laget mange av de til julegaver.











nokk et par kerttu sokker












Lue og skrue sjerf garn fra Mauds husker ikke i farta hva det heter men brukte kun 2 nøster til sammen.













Ei på jobb lurte på om jeg kunne lage en abba lue til en forestilling og slik ble den.















































Har jo hatt en kjempefin tur til Tannanger høsten 09 :)

















Fikk kjøpt meg en ny fin veske av Tora hadde ønsket meg en lenge :) digger den :) brukes hver dag og tåler en runde i vaskemaskinen veldig godt.

















Sjalet mange begynte på. Artig og strikke men er fortsatt ikke fredig ;)
herlige lilla farger i sandnes alpakka.Litt glatt og strikke med når pinnene er så tykke skal nok prøve på og få tak i pinne 10 som er litt spissere.


































litt av garn fangsten







































4 Comments:

Anonymous Marita said...

oj, så mye du har produsert i det siste! Hvilket mønster er det du har brukt på de rosa/lilla i Perfect? Jeg liker hullmønster.

9:08 a.m.  
Anonymous Strikkern said...

Guri meg så mye du har strikket før jul. Kjempemange flotte sokker i delikate farger.
Men, det var noe som fanget interessen veldig. Og det var gryteklutene som er heklet som en kjole. Hvor har du funnet den oppskriften? Skulle gjerne visst det, for de har jeg hatt lyst til å hekle leeenge.
Ha en fin søndag

5:17 a.m.  
Anonymous Lill-Ann said...

Heisann. Blitt skikkelig sokkestrikker du jo. Masse flott. Håper vi ses snart.

7:51 a.m.  
Blogger Sylke Feldhusen said...

Jammen var det fortsatt jul her ;) Og såååå masse fint du har laget...

Takk for hyggelig kommentar hos meg! En bok, ja, hadde nok klart å fylle sidene etter hvert... ;) Men det er jo så masse jobb å utforme og redigere. Så når jeg legger ut mønstrene mine på bloggen, er det ren avslapning i forhold til å få noe på trykk :) Har utgitt en del noter, det ligger mye arbeid bak...
Så det blir nok ingen heklebok ;)
Ha en god helg!

10:32 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home