onsdag, september 27, 2006

Poncho og mye mer

Har begynt på poncho som sto i allers nr 37 går lit tregt
men håper på og få laget 2 stk den jeg driver på med nå
er en bestilling i mørkebrunt og garnet er idena plus.
Fare for at den neste blir strikket ;)


Sokker fra garnstudio drops 98-23 m/blonde kant strikket i brun alpaca det blir nok fler av de etter hvert selv om jeg ikke er så glad i og strikke sokker akurat.

Måtte jo prøve meg på panne båndet fra garnstudio drops 86-10 Denne gangen i burgunder alpaca, de er jo bare supre !! fort og strikke og det er det beste at ting blir fort ferdig ;)
Har og begynt på hals som passer fint til den og fra garnstudio drops 98-34 (bilder kommer når den er ferdig)

Veska er en ufo som har ligget stille i en krok i ca 1år ,og nå endelig ferdig. Strikket av Dream mohair og pt2 er ganske så fornøyd :)


I morgen torsdag 28/9 er det strikke kveld i Husflidsverkstedet (sætre) kl 19-21.30 og vi får besøk av Farfars verksted er nok stor fare for at jeg skal dit :)

http://www.leasverden.no for de av dere som har spurt om vi har så er siden nå endelig på plass. Kos dere med rundturen, og gi meg gjerne tilbake melding. Posted by Picasa

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

De alpakka-sokkene så deilige ut, og veska er kjempefin. Håper du får en fin helg! :)

1:31 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Så masse flott du lager! Ønsker deg en fin helg!

3:39 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Så mye fint du har i bloggen din, den ponchoen så nydelig ut! For å ikke å snakke om de englene litt lenger ned på siden, tror jeg må bestille katalog.. ;-)
Ha en fortsatt fin søndag!

6:12 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home