fredag, juni 23, 2006

odessa

Nå er det jammen lenge siden jeg skreiv noe her :) men ting tar bare så mye tid om dagen. Har fåt senebettenelse i nakke /skulder noe jeg ikke har tid til og ha ! så jeg prøver og variere med håndarbeide. Er ferdig med FB sjalet til svigemor bilde kommer senere.Nabo jentene har fått hver sin Odessa lue en i turkis og en i rosa (de sov med de om natta ) så de blei godt motatt. Fikk bestilling på 2 rosa til, en til ei på 5mnd prøvde meg frem så det blei 80 m ser ok ut. Til frøkna på 3 trur jeg at det skal gå greit med 100m jeg har gått ned til pinne nr 2. Elinor fikk en i blått og gull perler (det er stas) De blir supre i Gjestal bommul sport.Har og fått strikka Husflid tøffler i div størrelser må bare få knekt koden med og montere de :) Selv om nakken er gruelig vond frister det med og få strikka noen vesker vi får se skal og prøve og bli flinkere til og skrive litt her!!! Posted by Picasa