søndag, mars 26, 2006

  det ble et flower basket sjal, til de er så gøy og strikke, denne gangen brukte jeg Evilla kunstgarn fra mauds garn i blå toner som skifter fra lyst til mørkt, er veldig fornøyd med garnet, reagerte litt til og beggynne med (utslett)har let for og få det av enkelte garn typer men det går seg til etter hvert smører mye med krem så da går det greit, fare for at det blir mer av det etter hvert. håper på bedre bilder siden! må bare fri lit til min nevø kenneth mitt foto aparat spiser batterier. Nå har jeg beggynt på opal sokker igjen er ikke så flink til og strikke sokker så jeg får øve meg litt da er 6 tråders opal garnet helt topp og bruke. Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Fru Dart said...

Er så nydelig det sjalet. Må nok prøve meg på det jeg også engang ;-)

9:56 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home